ترموستات دیجیتال چگونه کار می کند؟

وقتی صحبت از بالا بردن کیفیت راحتی داخل منزل و کمبود قبض های انرژی می شود ، سرمایه گذاری در یک ترموستات دیجیتال می تواند جوابگو باشد. بسیاری از صاحبان خانه با ترموستات آنالوگ سنتی که در آن دکمه را به دمای مورد نظر خود منتقل کرده اند آشنا هستند. با این حال ، بیشتر و بیشتر صاحبان خانه در حال یادگیری مزایای بسیاری هستند که ارتقا از ترموستات آنالوگ به دیجیتال می تواند برای آنها فراهم کند.


ترموستات دیجیتال چیست؟


یک ترموستات دیجیتال به صاحب خانه اجازه می دهد تا دمای داخلی خود را تنظیم کرده و برنامه ای قابل برنامه ریزی برای گرمایش و سرمایش خانه خود ایجاد کند. برخلاف ترموستات های آنالوگ ، آنهایی که دیجیتال هستند دارای یک صفحه نمایش دیجیتال برای دما و تنظیمات هستند. بسیاری از ترموستات های دیجیتال در واقع ترموستات های هوشمند هستند که با دستگاه های دیجیتال شما همگام سازی می شوند. با این کار می توانید ترموستات خود را از هرجایی که به اینترنت متصل هستید کنترل کنید.


ترموستات دیجیتال چگونه کار می کند؟


بیشتر این ترموستات های موجود در بازار دارای یک ساعت داخلی هستند. این تاریخ و زمان را نشان می دهد و به صاحب خانه اجازه می دهد تا ترموستات خود را برای تاریخ های آینده تنظیم کند. بسیاری از مالکان خانه ترجیح می دهند ترموستات خود را طوری تنظیم کنند که قبل از خواب گرما را کم کرده و قبل از بیدار شدن از خواب گرما را بالا ببرند. این به آنها کمک می کند تا با به حداکثر رساندن عملکرد سیستم ، در هزینه های انرژی صرفه جویی کنند. هنگامی که کار با ترموستات دیجیتال را شروع می کنید ، از تغییرات برنامه نویسی که حتی به شما امکان می دهد بسته به روز هفته برنامه خود را تغییر دهید ، لذت خواهید برد.


اجزای داخلی ترموستات دیجیتال


همه ترموستات ها اساساً به همان روش کار می کنند. آنها با ارسال جریان از طریق یک جز internal داخلی به نام ترمیستور کار می کنند. این مقاومت جریان را که به محاسبه دمای داخلی کمک می کند اندازه گیری می کند. سپس ترموستات از این قرائت دمای هوای داخلی برای مقایسه با دمای از پیش تعیین شده بخاری یا کولر استفاده می کند. اگر تنوعی وجود داشته باشد ، ترموستات برقی سیگنالی را به واحد ارسال می کند تا روشن شود تا دما نزدیک به تنظیم از پیش تعیین شده تغییر کند.


مزایای ترموستات دیجیتال


اکنون که از نحوه کارکرد ترموستات های دیجیتال مطلع شدید ، وقت آن است که بدانید چرا باید در یکی از آنها سرمایه گذاری کنید. اول و مهمترین ، این ترموستات ها برای صرفه جویی در هزینه شما کار می کنند.

تخمین زده شده است که 50 درصد از هزینه های انرژی خانه به استفاده از سیستم های گرمایشی و سرمایشی اختصاص دارد. بنابراین ، مهم است که اطمینان حاصل کنید که این سیستم ها بهینه شده اند. ترموستات دیجیتال به شما امکان می دهد دما را از پیش تعیین کنید. این بدان معناست که شما می توانید گرما یا تهویه هوا را در روز هنگام کار خود پایین بیاورید.

این کار برای کاهش هزینه های انرژی سیستم شما کار خواهد کرد زیرا برای حفظ درجه حرارت راحت نیازی به کار زیاد نیست. هنگامی که دیجیتال می شوید ، می توانید این مشکل را در خود ایجاد کنید که هر روز باید با دمای سیستم خود احمق کنید. به راحتی می توانید آن را تنظیم کنید و فراموش کنید.
امروز با ما تماس بگیرید
اگر متقاعد شده اید که ترموستات دیجیتال سرمایه مناسبی برای خانه شما است ، کافی است همین امروز به بامین تهویه ، تماس بگیرید. پرسنل مفید ما می توانند به تمام سوالات شما در مورد این ترموستات ها پاسخ دهند و قرار ملاقات بگذارند تا به زودی یکی را در خانه شما نصب کنند!

مشاهده لیست قیمت ترموستات در لینک روبرو : ترموستات